Mijn overeenkomst is al lang actief en ik herinner me niet meer op de hoogte te zijn gebracht over de overstap van de papieren facturatie naar de elektronische facturatie. Is dat normaal?

Bent u een bestaande klant?

Tussen 15 mei en 1 september 2008 werden al onze klanten verscheidene malen per brief op de hoogte gebracht van de lancering van de elektronische facturatie en van het werkingsprincipe ervan.

Als u niet akkoord ging met de ontvangst van uw papieren facturen, dan moest u ons dat eenvoudigweg schriftelijk melden (e-mail, fax of brief).

Zonder uw tegenbericht werden u facturen automatisch in elektronische vorm ter beschikking gesteld in uw daartoe bestemde gratis MyUnifiedPost-account.

Bent u een nieuwe klant?

U werd gevraagd samen met de andere contractuele documenten een formulier in te vullen waarin u een keuze maakte voor een van de kanalen van de elektronische facturatie.

Is dat niet het geval, dan werd u bij de aanmaak van uw eerste factuur een brief toegestuurd om u de beschikbaarstelling te melden van uw factuur in elektronische vorm bij onze partner Unifiedpost, en werd u verzocht om uw rekening aan te maken om uw factuur van Belfius Lease online te raadplegen.

U kunt dat formulier nog altijd aanvragen bij onze dienst ‘elektronische facturatie’

Ontdek het antwoord op andere vragen