Kan ik mijn facturen via verschillende kanalen tegelijk ontvangen?

Neen, helaas niet! Factureren is een vrij complex proces en wij willen vermijden één en hetzelfde document meer dan één keer te versturen. Het is dus niet mogelijk dat u uw facturen tegelijkertijd ontvangt, bijvoorbeeld via Zoomit en e-mail of via Isabel en de post. Eigenlijk bieden wij u als basis twee verzendingskanalen: Een voor uw origineel exemplaar en een ander voor uw voor waar verklaarde kopie.

Hoe gaat dat in zijn werk?

Via Zoomit, Isabel of de post:

  • het origineel wordt u toegestuurd via die verschillende omgevingen
  • een voor waar verklaarde kopie is beschikbaar in uw MyUnifiedPost-account

Via e-mail:

  • het origineel exemplaar is beschikbaar in uw MyUnifiedPost-account
  • Een exemplaar van dat origineel document wordt aangehecht aan een e-mail, of kan worden geraadpleegd via een link in uw e-mail

Hebt u nog geen rekening van MyUnifiedPost? Maak ze dan vandaag nog gratis aan!

Ontdek het antwoord op andere vragen