Uw vragen, onze antwoorden
- Hoe maak ik mijn MyUnifiedPost-account aan?
- Moet ik een activeringscode invoeren voor elk van mijn leasingovereenkomsten?
- Hoe word ik verwittigd van de ontvangst van een nieuwe factuur in mijn account?
- Ik kreeg geen bericht over mijn laatste elektronische factuur. Hoe kunnen we dat probleem verhelpen?
- Ik heb gevraagd om mijn facturen via e-mail te krijgen, via Zoomit of via Isabel. Heb ik eveneens recht op de myUnifiedPost-account?
- Ik heb problemen met mijn MyUnifiedPost-account. Wat moet ik doen?
- Kan ik meer dan één account aanmaken bij MyUnifiedPost?
- Kan ik de toegang tot mijn account voor een derde toestaan zonder hem mijn login en mijn wachtwoord te geven?
- Ik wens de facturen van diverse MyUnifiedPost-accounts samen te brengen in één enkele account. Wat moet ik doen ?
- Hoe vind ik mijn activeringscode van MyUnifiedPost terug?
- Mijn overeenkomst is al lang actief en ik herinner me niet meer op de hoogte te zijn gebracht over de overstap van de papieren facturatie naar de elektronische facturatie. Is dat normaal?
- Ik heb per vergissing een uitgever van facturen gedesactiveerd. Hoe moet ik te werk gaan als ik zijn documenten nog altijd in elektronische vorm wil ontvangen?
- Kan ik de gegevens op mijn factuur ontvangen in het formaat BMF100?
- Welke wettelijke oplossing verkiest Belfius Lease voor zijn elektronische facturatie?
- Waarom wordt mijn MyUnifiedPost-account niet automatisch aangemaakt?